close

2012年4月30日

恭碩良﹙Jun﹚由澳門嚟香港夾band打鼓﹐想不到會得金像獎最佳原創電影歌曲獎。他開心錶示當手持獎項時覺得很光榮及興奮。他最多謝是吳彥祖及經理人公司。問得獎後可會加價﹖他說﹕﹁我唔會為獎而作歌﹐其實呢首歌係寫畀我前女友﹐希望分手都可以聽到我把聲﹐點知後來做咗電影主題曲﹐今次我寫咗好多首歌畀林憶蓮喺北京個監製去揀﹐結果揀咗三首。我作歌價錢唔係優先考慮。﹂不過他承認也要賺錢﹐他笑言自己是揀工作才做﹐較喜歡出埠做Show﹐好玩又搵錢。他又覺得上天給自己做鼓手天分﹐他要後天勤力﹐不停自我增值。

Jun得獎後﹐林憶蓮也有傳短訊互相恭喜一番﹐因為憶蓮也從未得過這個獎。他覺得憶蓮是另類藝人﹐他又大讚說﹕﹁佢把聲出名靚﹐She is a beautiful person﹐細心又體貼﹐佢個人好經典、優雅。﹂對於兩人曾傳出緋聞﹐Jun直言不諱覺得憶蓮是一個好靚的女人﹐他又笑謂﹐憶蓮有幾次走埠他都撞期去不成﹐事後憶蓮問他是否不喜歡自己的歌﹐Jun錶示憶蓮的歌是長青的﹐有次出埠做Show有粉絲聽完她的歌會喊﹐令他也被感染﹐所以憶蓮使他印象十分難忘。

arrow
arrow
    全站熱搜

    slnews 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()